Sorligt men sant

Idag slutade jag tidigt från skolan vi hade IG-dag, som egentligen bara var en eftermiddag. När man slutar tidigt kan man tänka att man kommer hem tidigt också men nej, så var inte fallet. Kom faktiskt hem ovanligt sent och inte stannade jag på stan heller. Nej jag är faktiskt så sorlig att jag satt kvar på skolan från 13-16 och gjorde läxor på en fredags eftermiddag! Verkligen, verkligen tragiskt men så är det. Fick faktiskt en hel del gjort. Jag var faktiskt inte ensam heller, ganska trevligt att sitta och plugga och små snacka ett tag. På det här så pluggade jag faktiskt inga ångestämnen(läs sam-ämnen och språk) heller.  Helt enkelt helt okej men lite för mycket pluggis för min smak egentligen.

 

En annan sak också det är så himla mycket snack om SD och politik i allmänhet så därför tänkte jag säga ett klokt citat från en klok vän till mig:

”Demokrati funkar inte, kolla bara på melodifestivalen.” Babak Khavari

 

/pluggis Robert


Kommentarer
Postat av: NånSomKännerBabak

Nånting är fel, du kallade Babak klok!

2010-12-27 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0