Har inte tid!

Jag förstår inte hur folk hinner blogga flera gånger om dagen. Jag tänker på att jag ska blogga minst en gång om dagen men inte blir det något för det. Man går ju skolan på dagarna tränar på kvällarna och tävlar på helgerna. Det blir liksom ingen plats över. Just nu har jag lucka på vad ska vi säga… 15 min som jag borde använda till plugg. Fast jag är inte så sugen så det skiter vi i.

 

Det jag hållit mig sysselsatt med de senaste dagarna är OL-skytte SM som jag skrev om i senaste inlägget. Det gick sisådär skött underbart på lördagen i liggande men sprang uruselt. På söndagen var det tvärt om nattsvart skytte och bra löpning. Stående skytte lämnar vi till historien tycker jag…

 

Nu är det ny vecka och nya tävlingar så imorgon sticker jag till Umeå och ska springa SM i vanlig orientering får se hur det går. Det kommer nog något kort om det om en vecka sådär. Den som väntar på något gott… eller nått.

 

Nu tror jag mina 15 min är slut. Jag måste laga mat för snart ska jag på skytte träning (lagom smart att köra den efter jag har varit på SM och inte kommer tävla på ett tag men, men).

 

Lite bilder från helgen som var

 

På återseende trogna bloggläsare.

 

/Busy Robert


Kommentarer
Postat av: linnea

jag har alltid vela bo i umeå...

2010-09-01 @ 19:43:47
URL: http://trobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0