Kirrat igen!..nästan

Jag kommer aldrig ångra att jag praoa på Traktor nord. Bland det bättre val jag gjort i mitt liv. Jag storm trivdes, där jag lärde mig masa bra saker men det bästa är ändå att jag konstant får sommarjobb där. För åter igen har jag varit och fixat sommarjobb där, inga konstigheter, tredje året i rad. Fast jag ärligt talat har det inte riktigt sagt att jag fått det än:

 

”Det ser ljust ut”

 

Var svaret och det på traktor Nord språk betyder:

 

”Du får det så länge inte en stor svart elefant ramlar ner från himmelen och jämnar huset med marken.”

 

Så det är inte helt säkert. Notera att elefanten är svart och inte rosa som den hade varit om det var helt otroligt…

 

 

/En ganska kaxig välbetald Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0