Är jag dum i huvudet?

Det är söndag morgon, jag har under natten blivit bestulen på en timmes sömn och det regnar ute. En oförskämt morgonpigg Robert utbrister:

 

”FAN VAD TAGGAD JAG ÄR PÅ DISSTANS PASS!”

 

Jag beger mig till Sunnersta för att springa ett långt orienteringspass i ett snöigt och samtidigt regnigt Lunsen. Inte många dagar på året man får uppleva ett sådant naturfenomen, vad tur att jag var ute och sprang just då. Även fast det var slaskigt och jobbigt så var det också SKÖNT. Vad är inte härligare än ett distanspass?


/En smått knäpp Robert


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag kanske kan få fason på dig ändå:p

2010-03-29 @ 19:54:33
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0