Vad är väl en dag runt slottet?

I tisdags var det orientering vid Uppsala slott. Jag tror inte ni icke orienterare förstår det roliga i det. Att springa korta sträckor i central miljö är underbart kul tycker jag. Bara älskar känslan springa som en galning och sicksacka mellan picknick filtarna. Sen att det inte är min bästa gren skiter jag faktiskt i. Det är väldigt kul ändå! Det är även därför jag är så taggad på nästa tisdag då blir det stadsparken, jag längtar redan.

 

Här har ni hela tävlingsområdet typ.

 

 

/Stadssprints älskaren Robert…


Kommentarer
Postat av: Robert

Oj jag lyckades fucka upp ordningen det här inlägget ska naturligtvis vara innan Båtturen.

2010-06-11 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0