Nv09B åker båt

På onsdagen var det inte så mycket att göra i skolan så då tänkte Johanna i min klass:

 

”varför tar vi inte en tur med min båt hela klassen?”


Så då gjorde vi det. Som ni förstår var båten väldigt stor, väldigt snygg och väldigt, väldigt NICE! Jag hade tänkt ta med kameran och knäppa en blid på båten men det något med mig och glömma kameran så ni får bara föreställa er en STOR fin båt med plats för 40 ungdomar helt enkelt. Med båten åkte vi ut till USS (Uppsala segel sällskap) egna ö. Där badade vi (det var kalt), grillade hamburgare och hade de jätte mysigt. Tråkigt nog tyckte jag dagen slutade alldeles förtidigt jag hade gärna stannat ett långt tag till och bara varit. Men allting har en ände, korven den har två. Brukar man ju säga.

 

/Robert trogen Nv09B patriot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0