Ett lov som alla andra lov

Vad gör man på lov? Ingeting.

Som alltid hade jag inför det här lovet tänkt göra så mycket. Jag skulle träffa så himla många kompisar och göra så himla mycket läxor så jag slapp det när skolan börja men inget har jag gjort. Istället har jag suttit hemma och gjort ingenting som på alla andra lov. Fast det är inget fel på att göra ingenting. Faktiskt rätt skönt att gå upp äta frukost, knappt hinna sätta sig vid datorn innan det är lunch igen. Sen sitta vid datorn och TVn ett tag till sen äta. På kvällen blir det mer TV och dator sen går man och lägger sig. För att nästa dag vakna och göra samma sak, ingenting. Ganska skönt att slippa tänka på massa måsten och bara vara. Fast alvarligt talat vill jag inte ha det såhär för alltid, ganska skönt att veta att om en vecka blir det ordning igen. Tills dess ska jag nog bara fortsätta ta det lugnt. Eller ska jag slå på stort och göra något? "Den som lever får se"

/En lat Robert

Kommentarer
Postat av: Petter

Vad dyster du låter i dina inlägg XD

2010-01-05 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0