Det kunde inte gått sämre...

Idag skulle jag rocka, det vart inte riktigt så. Vet inte i vilken ände jag ska börja tror de är lättare att räkna up allt som gick bra istället för det dåliga:

·  Jag fick en bra start och låg bra till in till första skjutning.

·  Jag åkte bland de snabbaste tror jag.

·  Träffade ett skott i stå.

·  Var näst snabbast på spurten och då missa jag stämpeln.

·  Tog två kontroller bra.

Allt jag inte har räknat upp gick åt helvete. Att jag skjuter dåligt kan jag leva med men orientera ska jag inte bomma på. JÄVLA SOPA!  Ja jag vet att jag är positiv

 

/En besviken Robert


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha du är duktig :) har du hittat på resultat någonstans?

2010-02-14 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0