Klagomål

 

Jag fick lite klagomål på bloggen idag av min kära familj. De tyckte jag stavade lite dåligt. Jag förstår inte riktigt vad det menar.

 

 

”Jag skulle väl aldrig? ” Sa jag

 

 

Då sa de fräcka satarna att t.ex. så var föra rubriken fel ”sju finna firrar” Vad är felet i WORD är det ingen röd mask…? Tydligen så var inte de det ord jag menade och bla bla BLÄÄÄ. Sen slutade jag lyssna och de babblade vidare om min stavning och annat oväsentligt tjafs. Fast okej jag kan faktiskt erkänna att det var felstavat så jag får väl acceptera att jag är inte perfek…bara nästan… Så om det är någon som tycker stavfel är otroligt irriterande så tyvärr ni får nog hitta en annan favorit blogg. För här kommer ni nog aldrig få ett rättstavat inlägg. Som sagt jag är inte perfekt, bara nästan…

 

/er perfekte vän Robert med ett perfekt självförtroende


Kommentarer
Postat av: Thomas

Stavfelshatare bör även undvika min blogg

2010-08-07 @ 20:05:54
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0