Skolan är kul för en besserwisser

Skolan flyter som vanligt och är faktiskt riktigt nice. Riktigt nöjd med mina individuella val, framför allt att jag valde bort allt språk. Vilket har gett mig ett riktigt soft schema. Börjar som tidigast 9:30 och slutar senast 16:10 underbart skulle jag säga. Inga glosor att träna har jag heller. Ska jag vara helt ärlig är det ända jag har gjort hemma sedan skolan börja ett matte tal. Mitt liv är skönt! ”Rubb it in” alla ni som sitter hemma och pluggar…

 

Sen vill jag också säga en till sak som jag tänkte på idag. Hur skönt och roligt är det inte att rätta en lärare? Jag gjorde det idag min fysiklärare hade så fel och jag är så nöjd med mig själv… Och ni känner jag hur min coolhet bara sjunker och övergår till NÖRD men sån är jag och han hade ju faktiskt fel. Så kan man inte ha det. Fast jag vet det är inte trevligt.

 

/Er besserwisser Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0