Kvar i skolan

 

Sitter nu kvar i skolan som en annan pluggis men faktiskt så är det inte för att jag ska plugga utan jag väntar på att tiden ska gå. Alldeles snart så är det klubbmästerskap i sprint, det blir stadsskogen. Jag var i stadsskogen alldeles nyss och sprang med gympan så jag lyckades se några kontroller, OPPS! Hoppas att jag inte får någon fördel av det.

 

Kvar på skolan är det jag och några dator kåta ettor som har separationsångest från sina datorer. Så de sitter i matsalen och spelar flash-spel. Riktigt coola snubbar, så har vi aldrig gjort…

 

Igår gick det bra med festen på C2safety, ganska nice var det faktisk, härlig stämning, bra musik, helt okej jobb helt enkelt. Får se hur betalningen blir sen… Var lite trött i morse dock som jag räknade med men det var ingen större fara.

 

Nu måste jag sluta skriva måste gå och dra på mig tränings outfiten för nu ska det kubbas!

 

/Robert ol-pluggarn


PS. vad tycks om nya sloganen?

 

”Bloggen men en nollvision mot rättstavade inlägg”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0