29 gram

Imorgon är det skol-SM i sprintorientering och då räknas varje sekund. Så för att minska vikten och luft motståndet så klippte jag mig ikväll. Det vart en total vikt minskning på 29 gram. Jag räknade på detta och fick ut på hela loppet imorgon kommer jag spara 83 joule vilket motsvaras av HELA 15 russin och då har jag inte ens räknat på luftmotståndet. Är inte det fantastiskt jag slipper käka 15 russin ikväll och jag kommer orka runt ändå… om ni vill kontrollera har jag uträkning här (dra över musen).

 

Jag var på skol-SM idag också men då var jag inte ny klippt så det gick ganska sakta…

Ny klippt och redo, Rosendalströjan är på också.


/Robert kanske den coolaste killen i världen…

 




Kommentarer
Postat av: Petter

gilla haha klockren!:)

2010-10-03 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0