The drug has arrived

 

Åhh vad tårta är gott! Jag sitter här och smaskar en ljuvlig gräddtårta som mamma fick för sig att hon skulle baka när morfar kom på besök. Mycket bra tänkt av henne och mycket gott.

 

Det känns som allt börjar falla på plats nu, jag har fixat klart med ”maskeradklädseln” till minglet. Så nu kommer jag se ut som en äkta nunna… i alla fall nästan. Bildbevis kommer, jag lovar. Över huvud taget så tycker jag hela skolan känns färdig…

 

Idag fick jag också brev från akademiska. De har nu skrivit ut recept på min ”testmedicin”. Väldigt förväntansfull på att det ska funka, lite läskigt är det dock när man läser om medicinen på www.fass.se nämner det inget om det användnings området jag ska använda det till. Fast som sagt det är ju ”testmedicin” Hoppas det funkar!

 

Fast det är ju en sak innan jag kan testa om det funkar… jag måste svälja fanskapet. Jag kan inte svälja tabletter. Inte ens en liten fjuttig Alvedon klarar jag, och de här ska vara större. Hur ska det gå?

 

/Er blivande knarkare Robert


Kommentarer
Postat av: linnea

man brukar få dela dem.. ;)

2010-05-27 @ 21:13:16
URL: http://trobergs.blogg.se/
Postat av: Thomas

Och för ordningens skull vill jag tillägga att morfar fyllde 80, det var därför det var tårta. Det känns skönt att inte vara den som är efter för ovanlighetens skull.

2010-05-27 @ 22:04:31
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0