Åhh vad våren är härlig

 

Våren har kommit och livet leker. Lärarna kommer inte på lektioner längre och det är bara håltimmar och sovmorgnar i skolan. Vattnet porlar fridfullt i ån hemma och detta har gjort mig grymt taggad på att paddla. Har varit det i någon vecka nu men ingen har varit på att paddla med mig. Så därför tänkte jag, ”jag sätter ut en kontaktannons…”



Jag är en glad kille på 17 vårar, jag tycker om fridfulla utflykter med mycket snack och härliga naturupplevelser. Jag söker dig som är likasinnad och gärna tar en lång paddlingstur i den varma vårsolen inom en snar framtid. Tveka inte att ta kontakt är glad för alla sorters sällskap.


/en seriöst sökande Robert


Kommentarer
Postat av: jonas.h

Du är alt bra härlig du Robet,hopas du hittar någon som vill ut paddla! ;)

2010-05-07 @ 17:14:48
Postat av: linnea

hahaha, minns du klassresan? Istället för att paddla runt ön, som var planerat, fick alla vända för att jag & camilla var för dåliga :D Instruktören: ni tar för lång tid på er, vi kommer aldrig hinna.. :D

2010-05-07 @ 23:47:49
URL: http://trobergs.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag minns med glädje LInnea:D



Fast jag tror det var storm också :P

2010-05-07 @ 23:58:59
URL: http://rosakosa.blogg.se/
Postat av: linnea

skärpning, robert. Uppdatera

2010-05-19 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0