…åh så var sagan slut.

 

Nu är vi äntligen klara med sagoprojektet. Det blev många kämpiga timmar med texten och en ohyggligt svettig och nervös väntan innan man fick spela upp.

 

Det var inte vackert, det vart inte bättre av film och ljudkvalitén men jag hade roligt hoppas ni också har det.

 


/den fel stämda sångfågeln Robert

 

PS. den trogna läsaren har tidigare redan hört början till denna låt 2010-01-09 lag jag upp denna låt på bloggen.

 

Sedan dess har jag ändrat lite… med det var ganska länge låten lät så här. Sedan bestämde jag mig för att städa lite i soundet. DS


Kommentarer
Postat av: Martin

Hahaha Grymmt Robert! :D Idol nästa? ;)

2010-03-26 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0