På semester återkommer vecka 34…

Jag har sommarlov, solen skiner och jag mår bra. Har inte hänt så mycket intressant sedan sista inlägget. Det var en midsommar som jag knappt märkte, eller jo jag viste att det var midsommar. Jag fick extra god mat. MUMS! Men sen var det inte så mycket mer eller jo jag jobbade på förmiddagen med höet. Fast det hade inget med midsommar att göra… eller i för sig på midsommardagen var jag till Vattholma och såg på dragkamp. (Förvirrad kille)

 

Annat jag har gjort är att som tidigare sagt lassat HÖÖÖ. Börjar bli lite trött på det nu. Tar det aldrig slut? Speciellt idag när det var över 27˚ i skuggan, VARMT! Men det tar snart slut vi har gjort över hälften nu!

 

När jag haft tid över mellan jobben har jag tagit massa bilder. Jag är på nytt kär i min kamera. Så jag tänkte bjuda på några av de. Även om det känns lite pinsamt när jag vet att var och varann tjej (kalla mig fördomsfull) har en egen systemkamera och tar tusen gånger bättre bilder än mig...

 

(Klicka på bilderna för att visa större)

 



Här njuter jag av jordgubbar som jag hittat i landet.


/Sommarlovs Robert

Kommentarer
Postat av: Martin

Var har du gjort av håret?! :O

2010-06-29 @ 21:01:28
Postat av: Robert

Ja juste det tänkte jag skriva också jag är nyklippt^^ Var varmt och i vägen :D

2010-06-30 @ 16:32:52
URL: http://rosakosa.blogg.se/
Postat av: Thomas Pettersson

Jag ser lika dan ut:p som vanligt XD

2010-07-01 @ 19:20:43
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0