En vecka klar, en vecka kvar

Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Inte orkar man sitta här och skriva när man kan göra annat kul på sommaren. Det finns inte jätte mycket att skriva om heller. Jag jobbar om dagarna på Traktor Nord. Där jag metadels tar emot och paketerar reservdelar till oftast traktorer. Ibland säljer jag en dunk bensin och ibland så monterar jag en gräsklippare. Inget särkilt intressant. Fast jag tycker det är skönt nära hemma och schysta arbetskamrater. Så jag klagar inte.

 

 

I övrigt så närmar sig Oringen den här sommarens stora ”äventyr”. Just nu har jag lite huvudbry med packningen. Hur ska den komma ner dit? Hur ska jag komma ner dit? Men jag tror det löser sig ser ut så i alla fall. Funderar på gitarren också tar ju sådan *%&#” plats fast ganska skoj att ha med hmm… Jag tror det kommer bli bra hur som.

 

 

/Reservdels mästaren Robert

 


Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

Gittarren ska med. du har ju ett tyskt fan att tänka på:p

2010-07-17 @ 21:00:15
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0