Skolan väckte mig, nu kan jag inte sova...

Lite fortsättning på det tidigare inlägget… Har haft alldeles för mycket att göra de senaste dagarna för att hinna med att blogga något. I helgen var det DM-helg så två dagars tävlande med det gamla vanliga resultatet. Alltid på pallen bakifrån.^^ Sen var det Engelska prov i måndags, så det tog hela söndags kvällen för att plugga till det. Sen när man väll är i skolan får man reda på att provet är inställt *morr*. Det är väll vad man får räkna med om man har Elisabeth som inte hade ”Hunnit med” att sammanställa 30 frågor som vi hade skrivit åt henne för hon är så LAAATT! Om ni inte förstod det verkligen ”ÄLSKAR” jag Elisabeth… och jag brukar alltid tycka det bäst om alla lärare. Jag tyckte om Ewa Larsson tex… Livet gick vidare och siktet ställdes om till historia prov som jag pluggade till på varenda håltimme. På kvällarna satt jag uppe och ritade bankartor till Storvretaloppet vilket tog en massa tid. Tror jag ligger 5 timmar back i sömn på två dagar. Nu är allt de klart i all fall.

 

Lite skraj för imorgon småbarn-skidskola och har fortfarande inte bestämt vad vi ska göra, hmm… ”Det ordnar sig, det gör det alltid.”

 


/en Robert med sömnbrist



Kommentarer
Postat av: Terese

:O Elisabet som är så "duktig" engelska lärare?

2010-01-21 @ 11:45:51
URL: http://bouncingofwalls.wordpress.com
Postat av: Petter

USCH INTE EWA LARSSON:O det är nog den sämsta läraren jag haft:S allvarlig alltså:S förutom HK malin^^

2010-01-21 @ 16:08:30
Postat av: Robert

ÅÅhh HK Malin, hon är värst. Fast hon kommer faktiskt ihåg vad hon sagt...

2010-01-21 @ 22:37:12
Postat av: linnea

OH MY GOD, ewa larsson !? Snälla robert.... fast ni har rätt, malin var värre

2010-01-22 @ 20:09:44
Postat av: Rikard

Det är värre med Elisabeth än du tror, hon har varit i djupa depretioner. Hon kanske inte har det så lätt som andra har. Ha förstående.

2010-01-22 @ 20:34:22
Postat av: Robert

Har hon Rikard? Där ser man...

2010-01-22 @ 20:37:23
URL: http://rosakosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0