Ge upp för fan!

 

Föra inlägget blev ju katastrof, snacka om att ta ut segern i förskott...

Imorse när jag vakna snöade det ”vad fan” tänkte jag då. Det är April och det snöar fortfarande ute. Någonstans här fick jag en uppenbarelse som en blixt från klar himmel eller ska jag säga som snö i April… Jag skulle rita en bild, en bild om hur vintern höll ett järn grepp om våren, det skulle bli så bra… efter ett tag kom verkligheten tillbaka och jag insåg att jag kan inte rita men ”vem bryr sig? Kan bli kul ändå!” Jag satte gång och rita det tog lite tid men så här blev det.

 

(klicka på bilden för att förstora)

 

/konstnären Robert


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, bilden är ju en ganska perfekt beskrivning :)

2010-04-06 @ 11:57:21
URL: http://trobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0