På gång

I helgen var jag i Umeå som jag berättade senast. Det gick lite så där, medicinen tog inte första dagen, jag orientera för dåligt andra och sista dagen sprang jag helt enkelt för sakta som vanligt alltså. Det blev inte det perfekta loppet den här helgen heller… men helgen var väldigt trevlig ändå. Jag åkte med OK Linné upp till Umeå de sprang väldigt bra och åkte hem 3 sm-guld rikare. Lika var det förra helgen de som åkte i min bil gick väldigt bra då också. Så det är nu jag får hybris. ”De är jag som ger det tur!”  Så frågan är vem åker med mig till nästa tävlingshelg…

 

Förutom att jag funderar på konstiga sannolikheter och sammanträffanden så är det en vecka med lite sömn och mycket kul. Ikväll blir det att jobba på C2safety jubileum. Det ska nog bli skoj och förhoppningsvis blir jag en pannlampa rikare efter kvällen. Lite synd bara att jag redan ligger lite back med sömnen denna vecka. Helgen ser också ut att bli intensiv, DM-natt (orientering) på fredag kväll/natt, Brunnasnurren (bugg) på lördag förmiddag, uppträdande på kulturnatten på lördags natten då och sist DM-lång (orientering) på söndagen. Ser ut att bli NICE! Och nu lite reklam:

 

Kulturnatten 2010

UBSS kommer även iår att medverka
på kulturnatten den 11 september.

Titta gärna förbi och ta en sväng-om.
Kl 16-19 på forumtorget.

 

Alltså alla får dansa så kom förbi och gör det! Jag kommer vara där var det du också.

 

/all sysslare Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0