Vila i frid

Jag uppdaterar inte här så ofta så länge längre. Det är för jag inte har lust längre. I början var det kul att hitta på inlägg, vänta på kommentarer, kolla på visningsstatistik mm. Nu känns det mest som ett krav att jag borde uppdatera bloggen snart. Den känslan är inte alls lika kul. Det känns som jag sviker det som läser om jag inte uppdaterar regelbundet. Så det är därför jag tänkt låta den vila, kanske för alltid, kanske bara för en stund. Blir jag sugen igen kanske jag tar upp den igen men idag känns det ätt skönt att slippa.

 

Jag sitter och läser det absolut första inlägget jag gjorde för lite drygt 10 månader sen. Det var år 2009’s näst sista dag. Jag kommer hur uttråkad jag var den dagen och startade bloggen som lite tidsfördriv. Jag skrev om att stavningen skulle bli en stor last för mitt bloggande och mycket riktigt så är det säkert den vanligaste kommentaren jag har fått.

”Robert det här är felstavat.”

 

Sak samma detta är nog slutet för bloggen men det var kul så länge det vara.

 

Hej då, nästa gång vi ses så är det troligtvis öga mot öga. Då kan jag uppdatera dig om vad jag gjort den senaste tiden om du nu saknar lite "Robert updates" här ifrån.

 

/F.D. bloggaren Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0