Fångad av sommarens varma hand

 

Jag har fått in lite klagomål på att den här bloggen är lite dåligt uppdaterad av ett visst troende berg och det kan jag acceptera. Jag har inte skrivit på ett tag jag har inte hittat inspirationen, eller det har jag ju egentligen. Jag har haft flera bra idéer. Jag har inte haft tid, eller det har jag ju egentligen. Jag har haft mycket tid för i skolan gör man inget längre. Jag har… nä jag ska inte hitta på mer dumma bortförklaringar jag har helt enkelt inte haft lust. Det har funnits så mycket annat tidsfördriv att göra. Lägga orienterings bannor (jag ska vara banläggare för en orienteringstävling på tisdag), träna piano (hade en piano ”uppvisning” i lördags på min stora systers bröllop), planera inför min systers bröllop (vad ska jag göra? Hur kommer det vara? Vad ska jag ha på mig?) och sen har jag gjort lite annat trams ibland. Jag vet inte om ni har hört talas om det men det kallas plugga? Jag brukar göra sådant ibland fast det händer allt mer sällan nu.

 

Jag ska vara ärlig med er bloggläsare jag har inte värdesatt er så högt som jag borde får se om jag prioriterar om i framtiden jag ska försöka men jag lovar inget.

 

/Robert son till Petter

Jag tänkte jag kunde slänga med lite vackra bilder från bröllopet. Fast det blir mest kanske ett bevis på hur dålig fotograf jag är…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0