Jag lovade, jag glömde


Jag har faktiskt lovat en bild på mig som nunna och jag är en man vid mitt ord, ibland… Så därför tänkta lägga upp en sådan men det hade varit lättare om jag inte varit så jävla glömsk.Jag skulle ta med kameran för att ta bilder på de andra och även föreviga min egen dräkt men inte F*N kom jag ihåg kameran… så därför har jag snott en bild från Ronja. Tack Ronja!

 

Ytters vacker bild om jag får säga det själv...

 

Fast det var inte slut glömt för den dagen inte. Nej när jag skulle svida om till nuna slängde jag snabbt ner mina ”vanliga” kläder i väskan in i skåpet och lås… med nycklarna i väskan. D´OH! Så efter avslutat minglet vart det till Vaktis som inte hade tid så jag fick vänta och vänta tills efter en halvtimme när ”receptionstanterna” upptäcker att de är de som har bultsaxen. "HOPPSAN!" Så jag hade väntat helt i onödan. Kul att man i alla fall inte är klantig och låser in sina nycklar…

 

/syster Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0