Djupa tankar

Idag har jag funderat på de stora frågorna i livet. Varför lever jag? Vad gör jag om 10 år? Vad är kärlek? Så jag tänkte skriva lite om vad jag kom fram till. Jag lyssnade på Christer i P3 de pratade om ”kyssar du minns”.  Det var en efter en som ringde in och berättade om den ena romantiska kyssen efter den andra och de lätt ju väldigt trevligt tyckte jag. Sen kom jag inte på så mer om livet… Däremot kom jag också på är att den som kom på micron måste vart ett j*vla geni! Vad skulle jag annars göra om jag ville ha mat sent på kvällen? Laga mat känns ju totalt ovärt en sen kväll. 3 min i micron och sen är det så gott som nylagat känns däremot mycket värt! Det var alla mina tankar för idag!

 

 

/filosofen Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0