Nu är det nära!

 

Nu är det klar jobbat för ett liten men ändå väldigt lång stund. Två veckor för att vara exakt. På de två veckorna så ska jag ha så j*vla kul man bara kan ha. Jag ska på ORINGEN! ”Sveriges största orienterings fest!” efter det ska jag sen slappa en vecka och återhämta mig och sen tillbaka till Traktor Nord en vecka. Fast jag tycker knappt det är jobbigt att jobba där längre. Fick lönebesked igår och åter igen löneförhöjning mot föra året (fick även året innan de också), så lönen var helt klar godtagbar. Sen har det gått så himla bra den senaste veckan också, har lyckas hjälpa flera ”svåra” kunder helt själv och får alt svårare meck-uppdrag. Idag till exempel byggde jag om en gammal motorsåg och den starta på ett kick… nästan i alla fall! Så jobba känns nästan skönt, kan i alla fall tänka mig värre sommarjobb och det känns härligt.

 

Men nu taggar jag fullt för Oringen tänkte fylla ”pärmen” med lite fräscha låtar som jag kan köra med gitarren. Så det får vara slut bloggat.

 

/ Er ”Husqvarna-meck” Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0