God morgon!

Idag var man tillbaka till skolan. Skönt att få ordning i vardagen igen men vilken vardag sen. Nästan på en gång påmindes man om bokrapporter, matte tal och andra saker man borde gjort under lovet. För att inte tala om proven vi ska ha NÄSTA vecka som man glömt. Lite tidigt, trodde vi i alla fall skulle ha två veckor. Antar att det är skolans sätt att säga god morgon, nästan lika mysigt som kastrullock i tidig morgonstund… Fast jag ska inte klaga jag började inte först idag och jag vill meddela att jag njöt MYCKET under min extra lediga dag. Plus så har jag bara en lektion i morgon och det i musik. Så det lär bli plugga då efter skolan.

 

/God natt Robert

 

PS. Tänkte tipsa alla som jag läser några bloggar om http://www.bloglovin.com

"Det enklaste sättet att följa dina favoritbloggar"

<= Följ min blogg genom att trycka på bannern till vänster


 


Kommentarer
Postat av: linnea

klaga inte, jag hade prov andra dagen

2010-01-15 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0