Åhh vilken härlig dag

Jag är på sånt himla bra humör, starta dagen med en trevlig busstur utan förseningar med en trevlig busschaufför som jag ofta åker med. Sen hade jag musik och det blir man alltid glad av. Efter det hade jag alla språklektioner på rad med avbrott med lunch och håltimme. Inte så kul fast, inget rubba mitt humör… Hem igen och nu med den trevligaste busschaufför i hela Uppsala..

 

Hem och vända sedan till otroligt trevliga barn på barnskidskolan. Jag hade kul allt gick bra. Jag tror och hoppas att de också hade kul, det verkade så. Hem igen och gjorde klart musik/svenska uppgiften. Allt gick kanon MUSIK+FRAMGÅNGAR=EN ÜBER GLAD ROBERT som jag känner mycket nöjd med texten. Kan inte lova men den kommer nog komma upp här efter vi spelat upp den i skolan… vecka 13…

 

Från min barnskidskole tid:

/En über glad Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0