Kunde gått bättre...

Idag var jag och testade troligtvis en av Sveriges minsta sporter, skidskytteorientering. Jävligt ”spacead” sport, allt på en gång, varför inte? Personligen gick det skit, började med en skakigt skytte. Efter var det den mycket underliga orienteringsdelen som endast utövas av skidskytteorienterarna och orienteringsskyttarna (den sporten finns också). Den fattade jag inte alls i början, efter ett tag in i loppet fattade jag galoppen och det gick lite bättre. Sedan kom stå skytte och då vart det natt svart… Jag kom i alla fall inte sist. :-)

 

En som det gick betydligt bättre och inte missade det minsta på den underliga och svåra orienteringen var Martin. Denna insats lede till SM-GULD! GRATTIS MARTIN!

 

Tur att det är en tävlings dag imorgon också, då ska jag rocka!

 

De närmar sig sportlov det firar vi med en animation^^

För mina mindre intelligenta läsare som inte förstår så mycket tänkte jag hjälpa att tolka denna underliga animation.

JAG SKA TILL PORTUGAL PÅ SPORTLOVET! ;-)

 

/Robert


Kommentarer
Postat av: linnea

2010-02-15 @ 12:17:59
URL: http://trobergs.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha, tabbe att skicka innan man skrivit kommentaren :)



jo, det jag ahde att säga var:

JAG SKA TILL VÄRMLAND :D nästan lika kul. Inte.

vad ska du göra i portugal? :)

2010-02-15 @ 12:19:12
URL: http://troberg.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag ska orientera!

2010-02-16 @ 16:30:46
URL: http://rosakosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0