Oringen

 

Förra veckan var jag på Oringen och det blev som jag hoppats, fantastiskt!

 

·         Jag presterade inte på topp.

·         Hade sönder ett par skor.

·         Det regnade 5 av 7 dagar.

·         Hade torra kläder på mig 2 dagar.

 

Alltså det var helt underbart! Med tanke på att min ”saker som gick dåligt lista” endast består av 4 punkter så kunde det garanterat vart värre och vilka punkter är det sen. ”Jag prestera inte på topp” Gör jag någonsin det? Tveksamt. Hade i alla fall inte som plan att göra mitt livs lopp denna vecka. Gjorde i alla fall ett lopp jag är riktigt nöjd med. Vill du läsa mer om loppen kommer jag snart lägga upp lopp analyser HÄR. ”Hade sönder ett par skor.” Det var så gott som trasiga innan men nu vart det för mycket och de fick träffa sin skapare… och jag köpte nya. ”Det regnade 5 av 7 dagar.” Jag är glad att tältet stod emot dessa påfrestningar och så gott som var helt regntätt. Så det fanns alltid en torr plats at sova på. ”Hade torra kläder på mig 2 dagar.” Denna punkt var inte så kul men jag överlevde det med. Förutom allt detta var allt dunder bra. Kan inte riktigt sammanfatta det på något bra sätt så ni får nöja er med detta underliga sätt. Lite bilder bjuder jag själklart på också.

 

 

/O-Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0