Välkommen till min blogg!

Oj ska jag blogga?! Plötsligt infall som jag fick så här på jullovet. Ni vet när man suttit inne hela dagen, kliat navelludd, tittat på 3 filmer, suttit vid facebook i några timmar och sjuningt högt till gitarren tills syrran ber om att man ska sluta. DÅ, DÅ får man riktiga snilleblixtar, typ som att starta en blogg!

 

Lite skrämade måste jag säga, vad skriver man på en blogg? Är jag intressant? Framför allt vet jag att mitt skrivande inte är det allra bästa. "Stavar som en krata", som jag brukar säga. Mina förhoppningar är alla fall att ni ska tycka att jag skriver intresanta saker. Även om det är felstavat, särskrivet och gramatiskt fel.

 

/Robert

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0